******

zondag 16 maart 2014

Paspop

Helaas heb ik (nog) geen oude paspop, alleen een nieuwe die elke dag in mijn woonkamer bivakkeert. Ze is van mijn oudste dochter en word door de jongste dochter gebruikt voor haar te maken creaties. Nu Carnaval voorbij is en ze weer werkeloos in een hoekje staat, heb ik de kans gegrepen om haar weer wat op te tutten. Ze ziet er in mijn ogen te nieuw uit en aangezien ik van oude spulletjes houd, fleur ik haar daar graag mee op. Ik heb ik haar een bijpassende naam gegeven, Annie. Met Annie krijg ik wel een uurtje om. De basis is een proefwerkstuk van mijn jongste dochter.  Daarover kraagje en een bloesje van de kringloop. Het hesje met de opgenaaide knopen is zo kant en klaar gekocht bij Laura Dolls in Amsterdam. De overige kraagjes en attributen zijn van kringloopwinkels en rommelmarkten. Zo Annie dat is al beter. Groetjes Ans.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten