******

dinsdag 18 maart 2014

Kringloop vondst

Afgelopen week was ik in de kringloopwinkel, geheel onverwacht onderweg naar Ikea kwam het zomaar in me op om er even te gaan kijken. De laatste keren had ik hier niet veel succes en was er daardoor dus al een tijdje niet geweest. Ook nu veel serviesgoed maar niets ouds, of al afgesleten door de vaatwasser. Jammer doet me altijd veel verdriet want oorspronkelijk waren het altijd mooie spullen. Ook geen kantjes en bandjes of spreidjes te ontdekken. Geheel onverwacht op een plek waar je het niet verwacht, staat er een goed dichtgeplakte doos waar kerstkaarten in gezeten hebben. Bovenop liggen borduurpatronen, duidelijk gebruikt, aan de zijkant kan ik naar binnen spieken zie ik DMC borduurgaren. Het doosje kan niet open, maar dat dit geen kerstkaarten zijn moge duidelijk zijn. Ik waag de gok en voor twee euro mag ik me de eigenaar noemen van dit doosje. Thuis maak ik het vol verwachting open en blijkt het, voor mij althans, een ware schatkist te zijn. Joepie, wat een aangename verrassing. 9 compleet geborduurde werkjes met bloemafbeelding, 39 kleuren DMC borduurgaren, nieuw setje DMC borduurnaalden en een geborduurde band klaar om op een handdoek te naaien. Helemaal happy. Groetjes Ans.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten