******

vrijdag 27 juni 2014

Blauwe kralen

Soms krijg je een verzoek om iets uit te voeren, waarvan je dan denkt, hoe ga ik dat aanpakken ....of wanneer ga ik dat doen. Je wilt degene die het verzoek gedaan heeft niet teleurstellen. Jezelf trouwens ook niet. Zo had ik het verzoek gekregen om een ketting te maken in een mooie diepblauwe kleur en een metalen armband te herstellen. De blauwe ketting was niet het probleem, maar een bestaande metalen armband repareren had ik nog nooit gedaan. Mijn eigen te losse armband ging als proefexemplaar dienen. De eerste poging mislukte, veel te los. Geen verbetering met wat het was. Opnieuw met dubbele elastiek, afwerking niet goed, knopen zichtbaar, dan nog maar een keer. Ja mooi, nu de armband op verzoek ook herstellen. Joepie gelukt en dan denk je ...waarom heb ik hier nu zo tegenop gekeken. Was een leuk klusje. Groetjes Ans







Geen opmerkingen:

Een reactie posten