******

woensdag 31 juli 2013

Brocante haakwerkje



In Zeeland had ik een oud gehaakt spreidje gekocht bij een mevrouw die Garage Sale had. Het bestond uit kleine rosetjes, die heb ik van elkaar los gemaakt met het idee om ze ergens anders voor te gebruiken. Op mijn laatste vakantiedag had ik echt de drang om nog even te freubelen. Ik heb enkele rosetjes aan elkaar genaaid, zodat Babette de Beer (gekocht via Ariadne, ik denk in 1993) een leuke en originele brocante sjaal heeft. Verder heb ik met een oud bolletje katoen een slinger gemaakt, die ik als verrassing heb verzonden naar mijn oudste dochter. Ik ben begonnen een sliert lossen te haken en om de 40 steken heb ik een rosetje
meegehaakt. De slinger is erg leuk om mee te decoreren. Ben erg blij met de resultaten. Groetjes Ans.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten