******

vrijdag 19 oktober 2012

make-over: rieten stoeltje


Voor

Ik ben heerlijk aan het genieten van een welverdiende vakantie en dat betekent
natuurlijk dat ik alle tijd heb om lekker te knutselen. Dit rieten stoeltje heb ik voor een paar euro op de kop getikt bij de kringloop en stond in afwachting van een goede verfbeurt nog altijd zo sobertjes in mijn woonkamer.
Een ware doorn in mijn oog omdat de kleur grandioos vloekt met de rest van de meubels en dus klus nummer 1 in mijn vrije week.

Het heeft een aantal uren geduurd ( elk gaatje en kiertje moet natuurlijk 3 keer nagekeken worden door deze perfectionist ) maar dan heb je natuurlijk ook echt iets. Ik ben er helemaal blij mee en mijn mooie rieten stoeltje staat nu trots te pronken in onze woonkamer

Na                             Groetjes Lara                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten